Titulinis > Temos > Kasdienybės magija > „Kada piešime perlinę vištelę?“

Informacija apie objektą

MO pavadinimas

„Kada piešime perlinę vištelę?“

MO nr.

725

Gebėjimai

2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.

Žinios ir supratimas

2.1.1. Glaustai nusakyti teksto esmę. Rasti reikalingą informaciją.

2.1.2. Glaustai atpasakoti tekstą neiškreipiant teksto esmės.

2.1.4. Skirti teksto tikslą, temą, problemą, pagrindinę mintį.

2.1.5. Suprasti, kad to paties teksto interpretacijos gali būti įvairios, svarbu, kad jos būtų pagrįstos tekstu.

2.1.11. Žinoti esminius literatūros rūšių ir kai kurių žanrų (apsakymo (novelės), romano, poemos, baladės, tragedijos, dramos, komedijos) požymius ir gebėti juos atpažinti.

2.1.14. Paaiškinti aprašymų paskirtį pasakojime (pvz., veikėjo paveikslo, veiksmo aplinkos kūrimo priemonė).

2.1.15. Nurodyti veikėjų paveikslų kūrimo būdus.

Mokymosi uždaviniai

Nuosekliai atkursiu filmo siužetą.

Remdamasis filmo medžiaga, charakterizuosiu veikėjus ir darysiu tinkamas išvadas.

Suprasiu filmo sandarą.

Paaiškinsiu vaizdo ir garso paskirtį filme.

Skirsiu kūrinio temą, problemą, idėją ir atpažinsiu filme teigiamas vertybes.

Interpretuosiu reikšmingesnius kūrinio momentus (vaizdus, garsus, kalbą, detales).