„Lakštingalų slėny (iš Mantės dienoraščio)“
159
2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.
2.1.2. Glaustai atpasakoti tekstą neiškreipiant teksto esmės.
2.1.4. Skirti teksto tikslą, temą, problemą, pagrindinę mintį.
2.1.5. Suprasti, kad to paties teksto interpretacijos gali būti įvairios, svarbu, kad jos būtų pagrįstos tekstu.
2.1.15. Nurodyti veikėjų paveikslų kūrimo būdus.
2.1.16. Atpažinti tekste metaforą, ironiją, inversiją, pakartojimą, aliteracijas, asonansus, paaiškinti jų paskirtį ir prasmę.
2.1.17. Aptariant tekstus tinkamai vartoti sąvokas, nurodytas Turinio apimtyje.
Nuosekliai atkursiu siužetą, neiškreipdamas filmo esmės.
Skirsiu kūrinio temą, problemą, idėją ir atpažinsiu filme teigiamas vertybes.
Remdamasis įvairiais šaltiniais charakterizuosiu veikėjus.
Lygindamas tekstus atpažinsiu dienoraščių autorių tikslus ir stiliaus skirtumus.
Įvardysiu naudotus tyrinėjimo būdus.
Parinksiu citatoms tinkamus teiginius.