Straipsnis
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 7-8
- 1.1.2. Įrašas: 1503
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Parašysite į socialinį tinklalapį diskusinį straipsnį „Ar mylėti lengva?“, kuriame atskleisite savo požiūrį į įsimylėjusių žmonių tarpusavio santykius.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- straipsnis, pastraipa, argumentas, kontrargumentas
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 1549
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-02-12
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1549?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 283
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/283?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Argumentas“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 284
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/284?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Kontrargumentas“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 77
9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
9.2.2.1. Id: 87
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.10. Žinoti pagrindinius aiškinimo modelius: teiginys – pavyzdys, priežastis – pasekmė, ne taip reikšminga – reikšmingiausia. Atsižvelgiant į aiškinimo tikslą pasirinkti tinkamą modelį.
9.2.2.1. Id: 89
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.12. Komponuoti tekstą laikantis trinarės struktūros reikalavimų (įžanga, dėstymas, apibendrinimas).
9.2.2.1. Id: 90
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.13. Skirti tezę, argumentus, kontrargumentus.
9.2.2.1. Id: 91
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.14. Paaiškinti, kokia tvarka gali būti išdėstomi argumentai.
9.2.2.1. Id: 92
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.15. Tinkamai komponuoti pastraipas (teiginys, argumentai).
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 622
9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu parašyti diskusinį straipsnį remdamasis surinkta medžiaga, skaitytais tekstais.
9.2.2.1. Id: 623
9.2.2.2. Įrašas: Komponuosiu tekstą laikydamasis trinarės teksto struktūros reikalavimų ir tinkamai kurdamas pastraipas.
9.2.2.1. Id: 624
9.2.2.2. Įrašas: Remdamasis patirtimi ir kitais šaltiniais pateiksiu argumentų ir kontrargumentų, tinkamai juos išdėstysiu.