Humoras
2570
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.
2.2. Atsižvelgiant į mokymosi tikslą dirbti su skirtingo pobūdžio (taip pat ir įvairialypės informacijos) tekstais: savarankiškai susirasti kelis šaltinius ir informaciją nurodyta tema. Tinkamai ją atsirinkti, klasifikuoti. Vertinti šaltinius informatyvum
3.1.7. Įterpti į pasakojimą meninių aprašymų (vietos, laiko, veikėjų). Nusakyti vyraujantį įspūdį ir tinkamai parinkti detales.
3.3.3. Parengti tekstą tekstų rengykle, pasirinkti teksto maketą atsižvelgiant į rašymo tikslą.
2.1.1. Glaustai nusakyti teksto esmę. Rasti reikalingą informaciją.
2.1.4. Skirti teksto tikslą, temą, problemą, pagrindinę mintį.
2.1.12. Skirti literatūros tipus: istorinė, nuotykių, detektyvinė, komiškoji, fantastinė, žinoti esminius požymius.
2.1.13. Skirti autorių, pasakotoją, lyrinį Aš.