Lyrinis „aš“ (lyrinis subjektas)
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 7-8
- 1.1.2. Įrašas: 1092
1.2. Pavadinimas
- Lyrinis „aš“ (lyrinis subjektas)
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Lyrinis „aš“ (arba lyrinis subjektas, eilėraščio žmogus) - kalbantysis, kurio emociniai išgyvenimai atskleidžiami eilėraštyje.
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 2451
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-02-12
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2451?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 2340
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2340?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Kas lengviau – sugauti vėją ar atskleisti spalvingą eilėraščio prasmę? Į šį klausimą atsakysite žaisdami „Kelionę“ ir skaitydami Vinco Mykolaičio-Putino, Salomėjos Nėries, Kazio Binkio, Henriko Radausko, Antano Jonyno, Aido Marčėno eilėraščius. Atlikdami skirtingų lygių užduotis susidursite su eilėraščio paslaptimi, todėl mokysitės nagrinėti, kaip eilėraščiuose kuriama prasmė, kaip kalbinės raiškos priemonėmis siekiama tam tikro įspūdžio, aiškinsitės, kaip nusakomi lyrinio Aš išgyvenimai. Atskleidę eilėraščio paslaptį jau galėsite pakinkyti vėją ir kartu su pačiu didžiausiu lietuvių poezijos vėjavaikiu Kaziu Binkiu sušukti: „Gulbės – kelią! / Gervės – kelią! / Debesų keliu didžiuoju / Aš važiuoju!“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 49
9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.
9.2.2.1. Id: 50
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.1. Glaustai nusakyti teksto esmę. Rasti reikalingą informaciją.
9.2.2.1. Id: 53
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.4. Skirti teksto tikslą, temą, problemą, pagrindinę mintį.
9.2.2.1. Id: 62
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.13. Skirti autorių, pasakotoją, lyrinį Aš.
9.2.2.1. Id: 65
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.16. Atpažinti tekste metaforą, ironiją, inversiją, pakartojimą, aliteracijas, asonansus, paaiškinti jų paskirtį ir prasmę.
9.2.2.1. Id: 66
9.2.2.2. Įrašas: 2.1.17. Aptariant tekstus tinkamai vartoti sąvokas, nurodytas Turinio apimtyje.