Titulinis > Mokymosi objektai

Nuotaika

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 7-8
  • 1.1.2. Įrašas: 905

1.2. Pavadinimas

  • Nuotaika

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Nuotaika – 1) pastovi jausminė būsena, veikianti laikyseną: gera, pakili nuotaika; prislėgta, prasta nuotaika; jis nuotaikos žmogus; 2) geras nusiteikimas: būti be nuotaikos; nuotaika krinta. (Pagal DLKŽ)

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-02-12

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-02-12

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 321

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-02-12

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • text/html

4.3. Vieta

  • //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/321?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 2340
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2340?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Kas lengviau – sugauti vėją ar atskleisti spalvingą eilėraščio prasmę? Į šį klausimą atsakysite žaisdami „Kelionę“ ir skaitydami Vinco Mykolaičio-Putino, Salomėjos Nėries, Kazio Binkio, Henriko Radausko, Antano Jonyno, Aido Marčėno eilėraščius. Atlikdami skirtingų lygių užduotis susidursite su eilėraščio paslaptimi, todėl mokysitės nagrinėti, kaip eilėraščiuose kuriama prasmė, kaip kalbinės raiškos priemonėmis siekiama tam tikro įspūdžio, aiškinsitės, kaip nusakomi lyrinio išgyvenimai. Atskleidę eilėraščio paslaptį jau galėsite pakinkyti vėją ir kartu su pačiu didžiausiu lietuvių poezijos vėjavaikiu Kaziu Binkiu sušukti: „Gulbės – kelią! / Gervės – kelią! / Debesų keliu didžiuoju / Aš važiuoju!“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3809
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3809?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žaisdami „Kelionės“ žaidimą sužinosite, kaip kuriamas gimtojo krašto vaizdas Česlovo Milošo romane „Isos slėnis“, pajusite šventės džiaugsmą skaitydami Juditos Vaičiūnaitės, Justino Marcinkevičiaus ir Marcelijaus Martinaičio poeziją, pasinėrę į Tomo Sakalausko knygos „Missa Vilnensis“ paslaptis susitiksite su Vilniaus kūrėjais. Atlikdami užduotis aiškinsitės, kokios kalbinės raiškos priemonės padeda perteikti kraštovaizdžio savitumą, kaip atskleidžiamas emocinis žmogaus ir tėvynės ryšys, mokysitės rasti reikiamą informaciją.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 49
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.

          9.2.2.1. Id: 72
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3. Sąmoningai skaityti, stebėti ir koreguoti savo suvokimą. Apmąstyti savo skaitymo veiklą ir planuoti mokymąsi.

          9.2.2.1. Id: 50
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.1. Glaustai nusakyti teksto esmę. Rasti reikalingą informaciją.

          9.2.2.1. Id: 53
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.4. Skirti teksto tikslą, temą, problemą, pagrindinę mintį.

          9.2.2.1. Id: 62
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.13. Skirti autorių, pasakotoją, lyrinį Aš.

          9.2.2.1. Id: 65
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.16. Atpažinti tekste metaforą, ironiją, inversiją, pakartojimą, aliteracijas, asonansus, paaiškinti jų paskirtį ir prasmę.

          9.2.2.1. Id: 66
          9.2.2.2. Įrašas: 2.1.17. Aptariant tekstus tinkamai vartoti sąvokas, nurodytas Turinio apimtyje.

          9.2.2.1. Id: 74
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2. Atsižvelgiant į tikslą pasirinkti tinkamą skaitymo būdą.