Tinklaraštis
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 7-8
- 1.1.2. Įrašas: 794
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Tinklaraštis (angl. weblog arba blog) – tai visiems internete prieinamas dienoraštis. Juos galima skirstyti į asmeninius ir teminius. Asmeniniai tinklaraščiai yra panašūs į dienoraščius pastabomis, išgyvenimais, mintimis ir kasdienio gyvenimo nuotykių aprašymais.
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 255
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-02-12
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/255?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 174
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/174?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Parašysite diskusinį straipsnį, kuriame atskleisite savo požiūrį į internetinius tinklaraščius.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 175
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/175?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Prisiminsite, kaip rašomi dalykiniai tekstai, ir mokysitės rašyti instrukciją, kurioje bendraamžiams paaiškinsite, kaip susikurti asmeninį tinklaraštį ir kaip juo naudotis.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 77
9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
9.2.2.1. Id: 104
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
9.2.2.1. Id: 78
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Paaiškinti, kaip kalbinė raiška ir turinys priklauso nuo tikslo, adresato pasirengimo, situacijos.
9.2.2.1. Id: 89
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.12. Komponuoti tekstą laikantis trinarės struktūros reikalavimų (įžanga, dėstymas, apibendrinimas).
9.2.2.1. Id: 90
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.13. Skirti tezę, argumentus, kontrargumentus.
9.2.2.1. Id: 91
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.14. Paaiškinti, kokia tvarka gali būti išdėstomi argumentai.
9.2.2.1. Id: 88
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.11. Rašant dalykinius aiškinamuosius tekstus vartoti neutralią leksiką, tinkamus terminus, beasmenius sakinius, neveikiamosios rūšies dalyvius.
9.2.2.1. Id: 96
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.19. Tinkamai vartoti siejamąsias priemones (dalelytes, jungtukus, įterpinius).
9.2.2.1. Id: 107
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.3. Parengti tekstą tekstų rengykle, pasirinkti teksto maketą atsižvelgiant į rašymo tikslą.