Lietuvių kalba
5-6 klasėms
Lietuvių kalba
7-8 klasėms
Literatūros kūrinai
5-8 klasėms
Gamtos mokslai
5-6 klasėms
Gamtos mokslai
7-8 klasėms
Geografija
6-8 klasėms
Sauga ir sveikata
5-8 klasėms
Paieška
Ieškoti
Išplėstinė paieška
Prisijungti
Užsiregistruoti
|
Priminti slaptažodį
Mano
Testai
Išrinktieji
(0)
Vaizdai
(0)
Įsivertinimas
Žinynas
Mokytojo biblioteka
Titulinis
> Išplėstinė paieška
Išplėstinė paieška
Įrašykite paieškos žodžius.
Ieškoma pagal žodžius, kurių kiekvieną sudaro trys ar daugiau simbolių.
Siaurinti paiešką
Pasirinkite, pagal kokius kriterijus norite ieškoti svetainėje pateikiamos mokymosi medžiagos.
Tipai:
Praktika ir kūryba
Laboratorija
Žinynas
Užduočių lapai
Testai
Veikla
[Pasirinkite]
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Klausau
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Kuriu
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Rašau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Skaitau
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žaidžiu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Žiūriu
Veiklos sritis
[Pasirinkite]
Kalbėjimas ir klausymas
Skaitymas, literatūros (kultūros) pažinimas
Rašymas
Tema
[Pasirinkite]
Sustabdyta akimirka
Kasdienybės magija
Jausmų malūnai
Spalvoti vėjai
Rimti pokštai
Praeities ornamentai
Žalias žmogus
Savi stogai
Laimės formulė
„Omega, Alfa, Iks ir Fiks“
Sudėtiniai sakiniai
Sudėtiniai prijungiamieji sakiniai
Sudėtiniai sujungiamieji sakiniai
Sudėtiniai bejungtukiai sakiniai
Deivido Laurinavičiaus Dienoraštis
Išplėstinių pažyminių skyryba
Išplėstinių pažyminių skyryba
Priedėlių skyryba
Išplėstinio pažyminio skyryba
Išplėstinių sakinių skyryba
pasdfgh
Priedėlio atpažinimas.
Vienarūšių (nevienarūšių) pažyminių skyryba
Vienarūšių sakinio dalių atpažinimas
Linksniai
Gražina
Komiksas
Kalbos dalys
Kurios sakinio dalys vadinamos antrininkėmis?
Rūta
NVF
Skaitvardis
Kalbos dalys
j rašyba
Gebėjimai, žinios ir supratimas
[Pasirinkite]
Kalbėjimas ir klausymas
1.1. Nurodyti autoriaus tikslus (informuoti, sudominti, įtikinti). Suformuluoti klausomo teksto temą, pagrindinę mintį, keliamas problemas, nurodyti pateikiamus argumentus. Atpažinti ironijos atvejus.
1.10. Pasirinkti tinkamas pasirengimo kalbai ir kalbėjimo strategijas. Remiantis savo kalbėjimo veiklos stebėjimu ir kitų suteikta grįžtamąja informacija aiškintis, kurios iš taikytų rengimosi kalbėti ir kalbėjimo strategijų tinka vienai ar kitai problema
1.2. Vertinti klausomo teksto turinį ir raišką bei kalbėjimo kultūrą: remiantis nurodytais kriterijais, išsakyti savo požiūrį, jį argumentuoti.
1.3. Sąmoningai klausytis, pasirinkti tinkamas aktyvaus klausymo strategijas (nusiteikimas aktyviai klausytis, klausymosi tikslo paisymas, informacijos pasižymėjimas).
1.4. Kalbėti atsižvelgiant į adresatą (pažįstami adresatai: jaunesni, bendraamžiai, suaugusieji) ir komunikavimo situaciją (oficiali ir neoficiali). Dažniausiai tinkamai pasirinkti kalbinę raišką ir turinį.
1.5. Tiksliai, aiškiai informuoti, nuosekliai, dalykiškai apibūdinti įvairius objektus, palyginti du objektus, paaiškinti procesą.
1.7. Išsakyti savo nuomonę apie menkiau pažįstamus dalykus, vertinti, argumentuoti remiantis patirtimi ir kitais šaltiniais.
1.8. Dalyvaujant įvairaus pobūdžio diskusijose efektyviai klausytis, klausti, atsakyti, prieštarauti, argumentuoti.
1.9. Reikšti mintis žodžiu taisyklinga ir stilinga kalba: paisyti kalbos normų, kalbėti tiksliai, aiškiai, glaustai.
Skaitymas, literatūros (kultūros) pažinimas
2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.
2.2. Atsižvelgiant į mokymosi tikslą dirbti su skirtingo pobūdžio (taip pat ir įvairialypės informacijos) tekstais: savarankiškai susirasti kelis šaltinius ir informaciją nurodyta tema. Tinkamai ją atsirinkti, klasifikuoti. Vertinti šaltinius informatyvum
2.3. Sąmoningai skaityti, stebėti ir koreguoti savo suvokimą. Apmąstyti savo skaitymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
Rašymas
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.2. Rašyti taisyklinga ir stilinga kalba: daugeliu atvejų tinkamai taikyti išmoktas rašybos, skyrybos, gramatikos taisykles, siekti mintis formuluoti aiškiai, tiksliai, glaustai, logiškai.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
Ieškoti
Išplėstinė paieška (374)
Rodyti:
Visi rezultatai (374)
|
Praktika ir kūryba (145)
|
Žinynas (219)
|
Testai (10)
Sustabdyta akimirka
(nr.: TG1)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 111
Paskirtis
savitikra
+ 21
- 97
Kasdienybės magija
(nr.: TG38)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 89
Paskirtis
savitikra
+ 15
- 50
Jausmų malūnai
(nr.: TG76)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 100
Paskirtis
savitikra
+ 16
- 27
Spalvoti vėjai
(nr.: TG114)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 67
Paskirtis
savitikra
+ 16
- 30
Rimti pokštai
(nr.: TG152)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 141
Paskirtis
savitikra
+ 14
- 63
Praeities ornamentai
(nr.: TG190)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 45
Paskirtis
savitikra
+ 12
- 30
Žalias žmogus
(nr.: TG227)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 88
Paskirtis
savitikra
+ 18
- 32
Savi stogai
(nr.: TG265)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 59
Paskirtis
savitikra
+ 8
- 28
Laimės formulė
(nr.: TG302)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 64
Paskirtis
savitikra
+ 11
- 22
„Omega, Alfa, Iks ir Fiks“
(nr.: TG339)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 49
Paskirtis
savitikra
+ 22
- 51