Interviu
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Lietuvių kalba 7-8
- 1.1.2. Įrašas: 1460
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
Kaip švenčių organizatoriams pavyksta užburti kasdienybę, sužinosite parengę su jais interviu.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- interviu, pasakojimas, šventė
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-02-12
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 3765
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-02-12
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3765?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, //get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 260
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/260?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Interviu“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 3678
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: //lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3678?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Lietuviai santūrūs, bet linksmintis moka. Tai įrodo unikalių švenčių ir renginių gausa. Pasidomėsite, kuo išsiskiria Grybų šventė Varėnoje, Stintų – Palangoje, Aitvarų – Zapyškyje, Vyšnių – Žagarėje. Atskleisite šventės savitumą remdamiesi patirtais įspūdžiais, interviu su šventės organizatoriais arba informaciniais šaltiniais.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 77
9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
9.2.2.1. Id: 104
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
9.2.2.1. Id: 79
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.2. Rengiantis rašyti įvertinti adresato pasirengimą, numatyti jo lūkesčius ir atitinkamai reaguoti.
9.2.2.1. Id: 80
9.2.2.2. Įrašas: 3.1.3. Vartoti tinkamas įvardžio formas, kreipinius, mandagumo formules rašant vyresniems, vengti šnekamosios kalbos žodžių, frazių oficialiose situacijose.
9.2.2.1. Id: 106
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.2. Nurodyti, kokios strategijos gali būti taikomos įvairiais rašymo proceso etapais.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 538
9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu parengti interviu su šventės organizatoriumi.
9.2.2.1. Id: 539
9.2.2.2. Įrašas: Mokėsiu interviu metodą pritaikyti informacijai rinkti.