Interpretacija
232
2.1. Suprasti platesnį socialinį kultūrinį kontekstą apimančius grožinius ir negrožinius tekstus.
3.1. Rašyti atsižvelgiant į tikslą, situaciją, adresatą.
3.3. Sąmoningai rašyti taikant strategijas ir žinias apie rašymo procesą. Apmąstyti rašymo veiklą ir planuoti mokymąsi.
2.1.2. Glaustai atpasakoti tekstą neiškreipiant teksto esmės.
2.1.4. Skirti teksto tikslą, temą, problemą, pagrindinę mintį.
2.1.5. Suprasti, kad to paties teksto interpretacijos gali būti įvairios, svarbu, kad jos būtų pagrįstos tekstu.
2.1.15. Nurodyti veikėjų paveikslų kūrimo būdus.
2.1.16. Atpažinti tekste metaforą, ironiją, inversiją, pakartojimą, aliteracijas, asonansus, paaiškinti jų paskirtį ir prasmę.
2.1.17. Aptariant tekstus tinkamai vartoti sąvokas, nurodytas Turinio apimtyje.
3.1.6. Suprasti, kad pasakojimo įtaigumą lemia veikėjų charakterių ryškumas. Žinoti įvairius veikėjų paveikslų kūrimo būdus: veikėjų dialogai, informatyvūs autoriaus žodžiai, meniniai veikėjų išvaizdos aprašymai, vidiniai monologai.